VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
1.1. Osoba samostatně výdělečně činná Mgr. Helena Bartlová, IČ: 68232683, se sídlem Benešovo náměstí 2455, 530 02 Pardubice, registrovaná na Úřadu Městské části Pardubice V (dále jen „Provozovatel“) poskytuje služby spojené se cvičením pilates, jógy, tance, jako jsou lekce, semináře, kurzy a jiné akce pořádané prezenčně i online (dále jen „Služby“) na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) v provozovně Moanalua, Muchova 242/2, 160 00, Praha 6 (dále jen „Studio“). Informace o Službách a kontakty jsou uvedeny na webových stránkách www.moanalua.cz.
2. Klient
2.1. Služby Provozovatele může využívat pouze registrovaný Klient, který registrací v rezervačním systému Provozovatele umístěném na webové stránce Provozovatele získá svůj uživatelský účet. Jeden uživatelský účet může vlastnit a užívat pouze jeden registrovaný Klient.
2.2. Klient svou registrací potvrzuje, že se seznámil s VOP Provozovatele Studia a tyto se zavazuje plně respektovat a dodržovat. Klient svou registrací současně souhlasí se Zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách Studia.
2.3. Klienti mladší 16 let mohou využít Služeb Studia pouze s písemným souhlasem zákonného zástupce. V době konání Služby přebírá zodpovědnost za osobu mladší 16 let lektor Studia. Mimo tuto dobu nese odpovědnost za osobu mladší 16 let ve Studiu její zákonný zástupce.
2.4. Klient je povinen zakoupit si vstup nebo Kredit na Služby v hotovosti ve Studiu, platbou online nebo převodem na účet. Aktuálně platný Ceník služeb je dostupný na webových stránkách Studia. Řádně uhrazené vstupné opravňuje Klienta ke vstupu do prostor Studia a k využívání jeho zařízení.
3. Jednorázový vstup
3.1. Jednorázový vstup se využívá pro návštěvu otevřených lekcí na základě předchozí rezervace provedené Klientem. Jednorázový vstup lze uhradit v hotovosti ve Studiu nebo platbou online.
4. Kredit
4.1. Kredit představuje slevu, kterou lze využít na nákup Služeb ve Studiu, jež jsou takto označeny v Ceníku.
4.2. Kredit lze nakoupit v hotovosti ve Studiu, platbou online nebo převodem na účet. Minimální výše vkladu do Kreditu je uvedena v Ceníku.
4.3. Platnost Kreditu jsou 6 měsíců. Platnost Kreditu začíná dnem zadání Kreditu do rezervačního systému. Platnost Kreditu lze prodloužit nahráním nového Kreditu v požadované minimální hodnotě podle Ceníku. Dobu platnosti Kreditu nelze jinak prodloužit. Po uplynutí doby platnosti propadá Kredit bez náhrady.
4.4. Dobu platnosti Kreditu lze výjimečně pozastavit pouze jedenkrát po dobu platnosti Kreditu, a to pouze před ukončením jeho řádné doby platnosti pozastavením pouze na více než 14 dní, maximálně však na 3 měsíce. Pozastavení je možné maximálně na tolik dní, kolik zbývá do konce platnosti Kreditu. Požadovanou délku pozastavení musí Klient předem objednat e-mailem na helena.bartlova@email.cz. Pozastavení Kreditu nelze provést zpětně.
4.5. Kredit Klienta je nepřenositelný. Celou výši Kreditu lze výjimečně převést na jinou osobu po dohodě s Provozovatelem.
4.6. Vybrané kategorie Klientů (např. studenti, kteří se prokážou platnou kartou ISIC, nebo senioři nad 65 let, kteří se prokážou svým OP) mohou využít speciálních cen podle Ceníku.
5. Lekce
5.1. Jógové lekce probíhají pod vedením kvalifikovaných instruktorů. Nastane-li jakákoliv událost, která znemožňuje poskytnutí nabízených Služeb, je Provozovatel oprávněn plánované lekce zrušit a oznámit to na webových stránkách Studia, Facebooku nebo SMS zprávou či e-mailem přihlášeným Klientům. Provozovatel si vyhrazuje
právo lekci zrušit v případě, že počet zájemců přihlášených prostřednictvím rezervačního systému je 0–1. Klient je povinen sledovat webové stránky Studia pro získání informací o aktuálním stavu či zrušení jednotlivých lekcí. Studio si vyhrazuje právo na jakékoliv změny v rozvrhu.
6. Rezervace Služeb / Náhradníci
6.1. Účast na otevřené lekci ve Studiu je možné rezervovat pouze předem prostřednictvím rezervačního systému (nikoli telefonem nebo e-mailem). Lekci lze uhradit Kreditem, online platbou nebo v hotovosti na recepci. Prostřednictvím svého uživatelského účtu je možné sledovat aktuální stav rezervací, výši Kreditu a lekce stornovat.
6.2. Klient může provést rezervaci, i když je lekce plně obsazena, získá tak statut Náhradníka. Náhradník je zapsán v rezervačním systému na čekací listinu. V případě, že jiný zájemce zruší svou rezervaci, uvolní se pro Náhradníka místo. Náhradník obdrží e-mail i SMS zprávu s informací o uvolnění místa. Tímto se rezervace stane pro Náhradníka závaznou. Pokud už nebude mít Náhradník o lekci zájem, musí svou rezervaci stornovat.
6.3. Rezervace online lekcí probíhá výše popsaným způsobem, s výjimkou maximální doby rezervace lekce 15 minut před jejím zahájením. V době 15 minut před začátkem lekce Klient obdrží e-mail s odkazem na vysílání lekce. Klient je povinen využít tento odkaz pouze pro vlastní potřebu a nesdílet jej s dalšími osobami ani jakkoli dále zveřejňovat. Odkaz je platný 3 dny.
6.4. Lekce konané prezenčně ve Studiu se mohou současně přenášet digitálně (např. YouTube stream nebo Zoom) a lze z nich pořizovat záznam. Digitálně je obrazem i zvukem zaznamenán pouze lektor. Kamera je namířena na cvičební prostor lektora a mikrofon zaznamenává hlasové instrukce lektora. Klienti ve Studiu nejsou na záznamu vidět. Klient, který si rezervuje tyto lekce pro domácí použití, je srozuměn s tím, že lektorka nemusí být ve svém cvičebním prostoru přítomna po celou dobu lekce, ale přirozeně se pohybuje po celém prostoru sálu ve Studiu mezi ostatními Klienty. Rezervace těchto lekcí probíhá stejně jako výše popsaná rezervace online lekcí. Odkaz na tyto lekce je platný 3 dny.
6.5. Soukromé lekce se domlouvají vždy individuálně e-mailem či telefonem. Klient uhradí tyto Služby v hotovosti ve Studiu, platbou online nebo převodem na účet.
6.6. Akce / semináře / kurzy si Klient rezervuje v rezervačním systému a uhradí tyto Služby pouze platbou online nebo převodem na účet. Rezervace se stává platnou okamžikem připsáním příslušné částky na účet Studia.
6.7. Provedením rezervace na Služby příslušným způsobem souhlasí Klient se storno podmínkami pro tyto Služby.
7. Storno podmínky
7.1. Rezervovanou otevřenou lekci ve Studiu i online lze zrušit v rezervačním systému (nikoli telefonem nebo e-mailem) maximálně 3 hodiny před jejím začátkem. Výjimku tvoří ranní lekce začínající do 8:00, které je možné zrušit 10 hodin před jejich začátkem. Na telefonické či e-mailové rušení lekcí méně než 3 hodiny před zahájením lekce nebude brán zřetel. Pokud Klient stornuje lekci včas, příslušná částka za vstup je mu vrácena do Kreditu.
7.2. Lekce uhrazené platbou online NELZE stornovat. Pokud Klient lekci nestornuje včas, bude její hodnota odečtena z Kreditu, propadne platba online či bude cena lekce vyžadována po Klientovi při příští návštěvě Studia.
7.3. Klienti opakované porušující storno principy (např. nedostavení se na rezervovanou lekci s předpokladem platby v hotovosti) mohou mít omezeny své budoucí rezervace pouze na základě povinného Kreditu.
7.4. Kurz / seminář / akce nelze stornovat v rezervačním systému, pouze e-mailem. Při stornu více než 7 dní před začátkem se vrací 100 % částky do Kreditu. Při stornu 3–7 dní před začátkem se vrací 50 % částky do Kreditu.
Při stornu méně než 3 dny (72 hodin) před začátkem zaniká nárok na jakékoliv vrácení částky. Rezervaci může Klient převést na jinou osobu.
7.5. Pokud Klient jednotlivou kurzovou lekci sám stornuje minimálně 3 hod před zahájením této lekce v rezervačním systému, získá Náhradu z kurzu. Tuto Náhradu lze využít na určené lekce a s určenou expirací podle specifikace kurzu. V rámci kurzu lze stornovat omezený počet lekcí uvedený ve specifikaci kurzu.
7.6. Soukromou lekci lze stornovat do 24 hodin před jejím zahájením e-mailem nebo telefonem. V případě zrušení méně než 24 hodin bude vyžadována platba celé lekce.
7.7. Jakékoli výhrady či problémy s rezervací, její úhradou či stornem je Klient povinen s Provozovatelem studia řešit telefonicky nebo e-mailem před zahájením poskytované Služby. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
8. Mimořádné události
8.1. V případě, že Provozovatel nemůže poskytnout objednanou Službu z důvodu např. havárie, výpadku elektrické energie, chyby obsluhy, vyšší moci, má Klient právo využít Službu v nejbližším možném náhradním termínu.
8.2. V případě uzavření Studia v důsledku mimořádné události (např. rozhodnutí Vlády ČR o přijetí opatření vedoucích k uzavření Studia) je Provozovatel oprávněn učinit následující opatření:
a) Platnost Kreditu se prodlužuje o délku doby uzavření Studia z důvodu této události;
b) Konání nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí se uskuteční v náhradních termínech, které budou vypsány, jakmile bude Studio znovu otevřeno. Provozovatel je oprávněn vypsat náhradní termíny po uplynutí mimořádné události, avšak minimálně s dvouměsíčním předstihem. Provozovatel má také právo hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí nahrát jako Kredit na zákaznický účet Klienta. Provozovatel hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí zpět Klientovi nevyplácí.
c) Konání otevřených lekcí, nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí se může uskutečnit online za podmínek VOP pro online lekce prostřednictvím vybrané platformy. V takovém případě Provozovatel zašle Klientovi s dostatečným předstihem informace a odkaz na online přenos. Online akce se uskuteční bez nároku na slevu nebo změnu ceny.
9. Další práva a povinnosti
9.1. Provozovatel si vyhrazuje právo na pozdější změnu pravidel pro používání rezervačního systému.
9.2. Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP. Klient tímto výslovně uznává, že Provozovatel je oprávněn v přiměřeném rozsahu změnit ustanovení VOP. Klient bude na takové změny upozorněn e-mailem.
V Praze 19. 8. 2024